Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Πολιτιστική εκδρομή 3ης Ομάδας Ν/Π-7ης Ομάδας Α/Π στο Βόλο!

Η παράδοση συνεχίστηκε για μια ακόμη χρονιά για την Ομάδα μας, που κάθε χρόνο το τριήμερο της Κ. Δευτέρας εξορμεί εκτός πόλης, με σκοπό να γνωρίσει τον πολιτισμό και τις παραδόσεις κάποιας άλλης! Προορισμός μας αυτή τη φορά η πόλη του Βόλου, σε συνεργασία με την 7η Ομάδα Αεροπροσκόπων Μενεμένης.

Το Σάββατο ξεκινήσαμε με μια σύντομη επίσκεψη στο μουσείο πλινθοκεραμοποιίας "Τσαλαπάτα", που μας έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε  για ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια του είδους του, που λειτούργησαν στο παρελθόν. Το απόγευμα περιελάμβανε βόλτα στην παραλιακή του Βόλου και η βραδιά έκλεισε με τα "παιχνιδομπερδέματα", στα οποία οι ενωμοτίες, μέσα από μικρές δοκιμασίες, προσπάθησαν να ανεβάσουν τα ποσοστά του καναλιού "AGB".
Η επόμενη μέρα, μας βρήκε να ανηφορίζουμε προς το βουνό των Κενταύρων και συγκεκριμένα στις Μηλιές. Εκεί, χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς της περιοχής στον Πολιτιστικό Σύλλογο  "Γρηγόριος Κωνσταντάς" και ανακαλύψαμε την ιστορία του χωριού, επισκεπτόμενοι τη βιβλιοθήκη, που αποτέλεσε πνευματικό κέντρο την περίοδο της Τουρκοκρατίας, καθώς και το λαογραφικό μουσείο, αλλά και την εκκλησία των Ταξιαρχών, απ όπου δόθηκε το σύνθημα της Επανάστασης στις 7 Μαΐου του 1821. Η συνέχεια μαγική, καθώς ταξιδέψαμε με το θρυλικό "Μουτζούρη", το τραίνο που κάποτε ένωνε το Πήλιο με το Βόλο! Το απόγευμα προγραμματίζαμε να συμμετάσχουμε στην καρναβαλίστικη παρέλαση του Δήμου, αλλά λόγω ισχυρής βροχόπτωσης, παραμείναμε μέσα και μαγειρέψαμε ενωμοτιακά. Το βράδυ, βοηθήσαμε το φίλο μας το ντεντέκτιβ να εξιχνιάσει το μυστηριώδη φόνο, που αναστάτωσε την περιοχή!
Η κακοκαιρία συνεχίστηκε δυστυχώς και τη Δευτέρα, με αποτέλεσμα να ματαιωθούν όλες οι εκδηλώσεις του Δήμου για τη Σαρακοστή. Αυτό όμως δεν μας πτόησε και γιορτάσαμε μόνοι μας τα "Κούλουμα", φτιάχνοντας τους δικούς μας χαρταετούς και μαγειρεύοντας παραδοσιακή φασολάδα! Έπειτα, ξεκινήσαμε το μακρύ ταξίδι της επιστροφής, έχοντας τα σακίδιά μας γεμάτα όμορφες στιγμές (και πολύ νερό)!
Και επειδή τίποτα δε θα μπορούσε να γίνει χωρίς τη συνδρομή των φίλων του Συστήματος, ευχαριστούμε θερμά τους βαθμοφόρους του 7ου Συστήματος Ναυτοπροσκόπων Βόλου για τη ζεστή φιλοξενία τους, καθώς και όλους όσους βοήθησαν στην επιτυχία της εκδρομής!