Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Διατροφή, Υγεία και... παιχνίδι!

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017 και μετά από αρκετές ημέρες προετοιμασίας, το σχέδιο μπήκε σε εφαρμογή: Το Σύστημά μας συμμετείχε στις δραστηριότητες της θεματικής εβδομάδας του 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης, με ένα πρόγραμμα που είχε θέμα "Διατροφή & Υγεία".






Τα παιδιά, αφού χωρίστηκαν πρώτα σε μικρές ομάδες, γνώρισαν την τροφική πυραμίδα και την πυραμίδα άσκησης, προσπαθώντας να την κατασκευάσουν με τα σώματά τους.

Έπειτα, πήραν εικόνες, κόλλες και χαρτόνια και κατασκεύασαν τις πλευρές μίας ορθής τετραγωνικής πυραμίδας.

Κάθε δυάδα Τμημάτων, κατασκεύασε τη δική της πλευρά, συμβάλλοντας όλοι μαζί στην κατασκευή της πυραμίδας.

Η πυραμίδα, ολοκληρωμένη και με τις πινελιές 180 περίπου μαθητών, έμεινε να κοσμήσει το χώρο του σχολείου!


Ευχαριστούμε την εταιρεία "Έμπνευση" του κ.Δημήτρη Μουτίδη για την κατασκευή του σκελετού της πυραμίδας.
Ευχαριστούμε το 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης που μας κάλεσε να συμμετέχουμε στη θεματική του εβδομάδα.

Μάθηση μέσα από την πράξη, σύστημα μικρών ομάδων, υποστήριξη των ενηλίκων: Βασικά κομμάτια της προσκοπικής μεθόδου, η οποία αποδεικνύεται διαχρονική και επίκαιρη.
Το Σύστημά μας είναι και θα είναι παρών σε κάθε προσπάθεια συμβολής στη διαπαιδαγώγηση των νέων, πρόθυμο να συνεργαστεί με κάθε φορέα που θα του το ζητήσει.
Εάν θέλετε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα μας στο facebook.

1 σχόλιο:

  1. Σωκράτης Ντριάνκος20 Μαΐου 2017 στις 9:12 π.μ.

    …Είναι ενστικτώδης η επιθυμία του παιδιού για κίνηση. Αποκτούμε γνώσεις όχι μόνο με το μάτι και το αυτί, αλλά και με το χέρι, με το πιάσιμο, με την αφή. «Η χρησιμοποίηση των χεριών βοηθά το μαθητή να συνειδητοποιήσει τα διάφορα μέρη, τη συναρμογή τους και τις σχέσεις τους με το σύνολο. Η σκέψη δεν σφηνώνεται λοιπόν στο κεφάλι. Υφαίνεται κατά κάποιον τρόπο με το γρήγορο παλινδρομικό της πέρασμα από το χέρι στο κεφάλι και αντίστροφα» (Δαμαλάς, Γ. ,Διδακτική των μαθηματικών. Αθήνα, 1980: 37).
    Στο «Πιστέβω του Επίκουρου», ο Farrington, αποδίδει στον Αναξαγόρα έναν αφορισμό που πανηγυρίζει αυτή την ευτυχισμένη ένωση του μυαλού και των χεριών: «Δια το χείρας έχειν φρονιμώτατον είναι των ζώων άνθρωπος» (Farrington, 1969:70). Στο ίδιο έργο παρατίθεται ένα γλαφυρό και αρκετά μεγάλο απόσπασμα από τον ύμνο για τα χέρια, που έγραψε ο Κικέρωνας το 50 π.Χ. Ο Κικέρωνας κλείνει το κείμενο με την φράση: «χρησιμοποιώντας τα χέρια μας φτιάχνουμε μέσα στο βασίλειο της Φύσης μια δεύτερη Φύση για μας τους ίδιους» (Farrington,Β., Το Πιστέβω του Επίκουρου, μτφρ. Πολύκαρπος Πολυκάρπου.Αθήνα, Κάλβος, 1969: 50). Η Μαρία Μοντεσσόρι, στο «μυστικό της παιδικής ηλικίας» γράφει: ο άνθρωπος αποκτά συνείδηση του περιβάλλοντος με τα χέρια του και το τροποποιεί πάλι με τα χέρια του, σύμφωνα πάντα με τις σκέψεις του…

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ...για την λεπτομερή σχεδίαση της δραστηριότητας, για την άψογη οργάνωση, για την πρωτότυπη υλοποίηση και για το εκπληκτικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή